Leppävaara, Leppävaara, Espoo [kartta]

Illan isäntänä toimii Jarmo Kuusinen, joka alustaa aiheesta "Neuvostoliiton sukellusveneiden partiointimatkat ja tappiot Suomenlahdella jatkosodassa". Tilaisuus kestää noin kolme tuntia. Tilaisuuden jälkeen voidaan myös mennä Selloon keilaamaan. Kerro myös, jos haluat jäädä keilaamaan.

Ilmoittautumiset

7
Rupert S Jarmo K Dalia S Heikki H [2] Hannu B Ekku P Irene S
4
Pekka S Kirsi Keke Panu H
35

Kommentoi...

Irene

Hannu ei halua jäädä keilaamaan, minä voisin jäädä, jos ei muuten ole tarpeeksi porukkaa radalle, mutta voin myös jäädä pois, jos porukkaa on tarpeeksi.

Jarmo, profiilikuva
Jarmo ilmoittautui in

Varasin Sellon BowlCircuksesta 2 rataa 1½ tunniksi alkaen klo 21.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot